pylene issueshttps://gitlab.lre.epita.fr/olena/pylene/-/issues2019-01-07T12:00:46+01:00https://gitlab.lre.epita.fr/olena/pylene/-/issues/40[CMake] Improve asset handling2019-01-07T12:00:46+01:00Michaël Roynard[CMake] Improve asset handlingIn benchmarks, assets are handled via cmake's command ``file``.
It would be better to switch to cmake ExternalProject : https://cmake.org/cmake/help/latest/module/ExternalProject.htmlIn benchmarks, assets are handled via cmake's command ``file``.
It would be better to switch to cmake ExternalProject : https://cmake.org/cmake/help/latest/module/ExternalProject.htmlhttps://gitlab.lre.epita.fr/olena/pylene/-/issues/38Support for 3D in Morphological Trees IO.2018-07-16T10:06:39+02:00Edwin CarlinetSupport for 3D in Morphological Trees IO.Following is a client request:
> Dans mon ordinateur, 3,1 GHz Intel Core i7, 16 GO RAM, la construction d'un "tos" à partir d'une image TEP 256x256x263, à duré 65 minutes. Pour enregistrer (et lire) l'arbre dans un fichier, et optimiser...Following is a client request:
> Dans mon ordinateur, 3,1 GHz Intel Core i7, 16 GO RAM, la construction d'un "tos" à partir d'une image TEP 256x256x263, à duré 65 minutes. Pour enregistrer (et lire) l'arbre dans un fichier, et optimiser le temps, est-ce qu'il y a une fonction pour cela en 3D?
Load/save routines of the component trees only supports 2D, Add support for 3D (amd may be more generic stuff).